söndag 16 december 2007

Mys


Jag har blivit besvärande medveten om att mina blogg-uppdateringar har varit lite frånvarande.


Då tänkte jag, för att förbättra situationen en aning, blogga på en söndag.


För er som läser min blogg regelbundet vet ni att jag brukligen bara bloggar på veckodagar, but not today (som man säger i utlandet).


Vad ska jag blogga om?


hm.....




Vi kan dra en snabbbis om helgen, en liten trailer som dem man brukar se inför en film (kanske inte lika actionfylld och dramatisk, eller speciellt filmliknande alls):


Fredag:


Reptajm. Vi tooodelidooade lite på diverse instrument och diverse icke-fungerande mickar. Det var lagom underhållande, och jag måste säga att det går ganska bra och framåt. Sedan bar det av till ett kalas i täbykyrkby (mina tankegångar går alltid lite undrande till namnet, när vi befinner oss runt dessa krokar). Låt mig räkna upp höjdpunkterna från kvällen:


  • Sexualkunskap med tant Dilan. Mycket informativt måste jag säga. (min pojkvän har sex med sina döda lärare, ska jag räkna det som otrohet?)

  • Slowmotion-dans med Skoog och Malcolm (<---födelsedagsbarnet) i vardagsrummet. Klippa häcken, starta gräsklipparen och stampa foten, är exempel på de fantastiska dancemoves som användes.

  • Mysstund på altanen med Sandra OHman. Där det var kallare än kylskåpet, som jag och Ringo fastslog

Lördag:


Chilldag med Fillään och Idaho. Inkluderade massage, vitlöksmat och Monsters Inc-tittande. På kvällen var det ännu mer chill i mitt uterum där vi hade russinkrig, gitarrylande och drop in. Bamsebra.


Söndag:


Vaknade, städade och lagade mat. Cirkus det jag har hunnit med. Men jag ska sjunga i kyrkan idag, sedan blir det knytis middag. Lär bli kul.



Ps. Det ultimata bandnamnet för oss: Hans Hågrenz. Ds.


2 kommentarer:

Anonym sa...

jag säger det igen, du är esteternas estet and i love you so. Hans Hågrenz är mina idoler & imorn ska vi steda steda. mys med dig är bäst, oja

Anonym sa...

Nej, Hans ->Å<-gren! (Hans ångest)^^

/F