tisdag 29 januari 2008

Världens sämsta raggningsrepliker

Utan omskrivelser, här får ni:



VÄRLDENS SÄMSTA RAGGNINGSREPLIKER!



...men jag måste bara tillägga att jag aldrig använt dessa själv.





1, Åh! En penis! Jag har också en, vill du se? (Ska användas av en tjej)



2, Låt oss lämna idioterna, och bege oss för att hångla! (Okej. Sedan går man ifrån idioten för att hitta någon att hångla med)



3, Alla raggningsrepliker som personen redan har hört går fet-bort.



4, Har inte jag just sett dig på ansiktet av min kompis? (Gå och slicka honom i ansiktet, det kanske finns något kvar av mig där)



5, Det är du och jag, eller hur? (Du och din hand är väll ändå gifta vid det här laget, grbben)



6, Ska du följa med på lite vahettere, vahettere? (det mest okreativa man kan säga)



7, Jag tror inte på att du är galen, om du inte bevisar det! (oj, min hand flög just in i ditt ansikte! Gaaaalet!)



8, Är du modell? (Är du synskadad?)



9, Hur mycket mer behöver du dricka för att gå hem med mig? (Mer än vad du har råd att köpa)



10, Snygga tvillingar, vad heter dom? (Gå och Dö)

1 kommentar:

Anonym sa...

#2! ÄGD!