tisdag 16 oktober 2007

Världens sämsta drömmar och förhoppningar

Nu tänkte jag, med den annalkande framtidspressen i åtanke, att jag skulle räkna upp lite saker som skulle innebära slutet av mitt liv ifall de hände. Håll till goda av min "Världens sämsta drömmar och förhoppningr" (limited edition):

- När jag blir stor ska jag skaffa hängpattar.
(vi börjar lite mjukt med det vi alla vet, men inte låtsats om)

- När jag blir stor ska jag bli arbetsnarkoman.
(så sant, så sant.)

- När jag blir stor har jag pluggat i minst 17 år.
(enligt det svenska rättssytemet innebär det en livsstid)

- När jag blir stor ska jag jobba med strössel.
(haha, det skulle aldrig hända)

- När jag blir stor ska jag bli så desperat att jag raggar på alla och deras mormor.
(haha, skulle aldrig hända...fast jag är lite sugen på din mormor måste jag erkänna)

- När jag blir stor ska jag bo i Vallentuna.
(aldrig)


vi es någon gång i framtiden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, underbart klockrent! "när jag blir stor ska jag bo i vallentuna. (aldrig)", hahahha!

Anonym sa...

STRÖSSEL!

Yabby