torsdag 11 oktober 2007

Hört och sett

Okej jag erkänner, det här är tjyvlyssnat. Håll till godo av mina olagliga aktiviteter.

En man och en kvinna går och samtalar:

Kvinna: Wow, 40 år tillsammans är väldigt duktigt.

Man: Ja, absolut! 40 år av otrohet. NEJ! Jag menade trohet!



Tre killar ~17 år, två av killarna står i en trappa och boxar den tredje killen på rumpan:

Kille 1: känner du va hård den är?

Kille 2 (med en halvironisk ton): Aa fast det visste jag ju redan. Jag har ju gått bakom er nu i mer än ett år, det är klart jag spanat in era rövar.

Kille 3 (skrattar): Kolla nu då, när jag spänner min!

(kille 3 böjer lite på knäna)

Kille 3: Aaaasfuuult!!

Kille 2 (seriöst): Aa, fast jag tycker att den är gullig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, fast den var ju rätt gullig ;)

/Yabby