torsdag 4 oktober 2007

Världens sämsta ursäkter och bortförklaringar

Ifall du någon gång skulle behöva en ursäkt som aldrig skulle funka, så har du kommit rätt.

Situation 1, du kommer hem till respektive som just fått reda på att du är otrogen.
Du säger:
- men älskling, du är det huvudsakliga förhållandet! Den andra är ju bara ett bihang!

Situation 2, du kommer försent till vart du nu ska någonstans.
Du säger:
- förlåt att jag kom försent, men jag vet faktiskt inte bättre.

Situation 3, din inlämningsuppgift är inte inlämnad i tid.
Du säger:
- jag kunde tyvärr inte lämna in den, skrivaren åt upp katten igår.

Situation 4, du finner att du väldigt gärna vill bort från platsen du är på.
Du säger:
- nej men nu måste jag gå hem, är bajsnödig.

Situation 5, du springer in i någon du glömt att höra av dig till.
Du säger:
- förlåt att jag inte ringde, jag var med din mamma.

Situation 6, du har lämnat in ett kopierat arbete, och blivit påkommen.
Du säger:
- men hur skulle jag kunna veta att killen jag betalade för att skriva den kopierade?


Jag har dålig humor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahah, underbart! inte dålig - bra!

Anonym sa...

Haha du är underbar Sandra!!!

/ Yabby