måndag 12 november 2007

Sliten

Nu sitter jag i skolan.

Det är minst sagt mindre roligt. Jag är enerverande trött och skulle egentligen kunna gå hem nu om det inte vore för mitt tragiska individuella val som nu officiellt spårat. Attans Korvspad

I denna okreativa stund sitter jag i biblioteket och skolkar från mitt klassråd. Klassråd är ett av Vallentuna Gymnasiums mest oklara mysterier. Varför har vi denna fruktansvärt ovärda sysselsättnigen inlagd i schemat? Har jag någonsin gjort eller hört någon vettigt på ett sådant klassråd?

- NEJ.

Skulle vi någonsin kunna göra något vettigt på något av de fantastiska klassråden?

-NEJ.

Jag finner att klassrådet som begrepp numera är utröstat ifrån min blogg med enkel majoritet, förklaringen lyder:

"För tråkigt ämne att blogga om".










Håll käften Sandra. Okej.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klassråden är till för att bestämma utklädnad till Skolans dag såklart :)

Håll inte käften Sandra. Okej....?

Anonym sa...

sandra borde börja gå på klassråden efterso mtt hon har alldeles för hög frånvaro på den för tillfället...

/ yabby