tisdag 8 januari 2008

Partytrick!

Eftersom att det blivit en del partande nu på senast, innebär det även att det har förekommit en del partytrickande (som det försvenskade ordet tyvärr måste stavas).


Jag har då råkat ut för att visa mina konstigheter (som jag oftast behåller för mig själv) på public display, och tänkte att om skadan redan är skedd, kan man med nöje göra den ännu värre!


Så varsegod, här kommer:


VÄRLDENS SÄMSTA PARTYTRICK


Om du befinner dig på en hemmafest med ett välfyllt kylskåp:
  • Ställ dig framför utvalda offer
  • Säg: vill du känna på mitt fläsk?
  • Du kan också säga även: Skaka på skinkorna (och skaka vilt på skinkpaketen)

Om du befinner dig i lindholmen-tjotahejti-långtbortistan:

  • Ställ dig framför utvalda stackare
  • Lägg odiskret handen på valfri person, valfri plats
  • Utbrist sedan förvånat: Nejmen oj! vad gör min hand på dig?

Om du befinner dig någonstans i ormsta

  • Kan du ställa dig framför en grupp arma, intet ont anande, personer
  • Sedan sätter du på dålig musik och upptäcker att du inte längre kan dansa
  • Eller så spiller du hela din röda vätska på din vita topp

Allt detta har hänt i verkligheten, men inga djur kom till skada under utförandet av diverse "världens sämsta partytrick"



2 kommentarer:

Sandra sa...

hahahahahhhahhahhahaha, shake your ass. du skakar min rumpa, för du är så bra.

Anonym sa...

Haha, eller du är i ormsta och samtidigt som du spiller ut vin så kör du en nipple slip. Men det är inget jag kan bekfräfta. Har dock hört det från starka källor :O