torsdag 17 januari 2008

Marwin i soptunnan

Det började med abstinensen av ciggaretter.



Dont worry. Inte för mig, men för Malcolm. Vi var på spårar/trötter humör och tyckte att allt var sjuuuukt roligt. Kvällen var ung, men vi hade bestämt oss för att åka hem.



Malcolm skulle berätta om en händelse i veckan och han började:



Det började med att jag klämde in Marwin i en soptunna.



HAHAHAHAHHA. Jag kunde ine hålla mig utan la ett högt vrålgarv mitt i bussen. Det var den mest fantastiska berättelse-början jag någonsin hört. Han skulle kunnat slutat där, och jag hade varit helt och fullt nöjd och glader. Sen sa vi att någon skulle skriva en sång om den.

Marwin han är fasligt lång
fick ner honom i spotunnan, fast den var väldigt trång
vi drog oss in i hissen
trots att jag visste att den var tabu
dörrarna öppnades, hörde: Maocåååm, jao ved adt de ärr dou!
marwin han är fasligt lång
där stod rektorn, skånsk och vrång

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag ska starta ny karriär som skånsk och vrång

Sandra sa...

jak älskar dej